Elizaveta Boyarskaya som Anna Karenina: första recensioner, kritik, recensioner, foto

Efter att ha börjat filma seriet "Anna Karenina" kunde Karen Shakhnazarov inte låta bli att inse att den nya bilden på läroboken av ryska klassiker kommer att bli föregångande accepterad av tittare och kritiker. Särskilt med tanke på det faktum att i den ryska samlingen ryska bio finns det redan en film med Tatiana Samoilova och Vasily Lanov i huvudrollerna. Oavsett hur inspirerat Boyarsky-Matveyev-paret gjorde det, är jämförelsen av åskådarna osannolikt att vara till deras fördel ...

Det var inte en enda remake av de gamla erkända filmmästerverk som kunde överträffa originalet. Det verkar, och "Anna Karenina" år 2017 kan inte bli nummer 1 bland de tillgängliga anpassningarna av Tolstoys roman. Och till och med på nummer 2 kommer du tydligen inte att räkna ... Döma av publikens första recensioner, ser serien "Anna Karenina", som började för några dagar sedan på RTR, att bli en filmfrostration i år och Elizaveta Boyarskaya i huvudrollens roll är sämre än hennes föregångare - Grete Garbo, Vivien Leigh, Sophie Marceau, Tatiana Drubich, Keira Knightley och, naturligtvis, Tatiana Samoilova.

Publiken skilde sig i åsikter - recensioner om filmen "Anna Karenina" med Lisa Boyarska är fulla av motsägelser

Den nya anpassningen av Anna Karenina orsakade oväntat upphettad kontrovers på Internet. I Instagram Elizabeth Boyarsky i flera dagar var en riktig reklamkampanjbild. Boyarsky publicerar sällan de senaste nyheterna i sin blogg, men den här gången var hennes inlägg långa och emotionella. Skådespelerskan delade hennes intryck av filmen, tackade filmteamet och regissören, berättade berättelsen om bildandet av bilden.

I väntan på den kommande premiären diskuterades abonnenterna av Boyarskaya Instagram med intresset av skådespelerskan.

Men efter flera episoder visade sig de första kritiska recensionerna i mikrobloggen av Elizabeth. Många fans av skådespelerskan tror att Anna Kareninas roll inte passar Elizaveta Boyarska:
_foto_psihologiy_ Jag ​​ensam kan inte förstå varför Boyarsky nödvändigtvis måste vara ledande i alla filmerna. Hon kan inte passa alla roller, här fungerade hon inte!
elenarosa48 I "Admiral" tyckte Lisa verkligen. Karenina - absolut inte. Jag förstår inte varför mästerverk försöker repetera. Finns det inga fantasier för nya scenarier?
krasotka050570 Jag väntade på denna premiär! Den rena besvikelsen ....... bakom !!!!!
___kkk___1 Mdaaaaaa Karenina av dig nej !! Om Vronsky i allmänhet finns det inga kommentarer. Det är konstigt att du var inbjuden till denna roll. Skräck är enkelt

Stanislav Sadalsky kritiserade allvarligt serien "Anna Karenina"

Den mest skandalösa översynen av serien Karen Shakhnazarov "Anna Karenina" (2017) med Boyarsky och Matveyev i huvudrollerna lämnades i hans Instagram Stanislav Sadalsky. Skådespelaren tror att skådespelarna inte alls motsvarar det aristokratiska samhället som beskrivs i Leo Tolstoyboken:
Yard räkningar av Tolstoy lejon ville skjuta en film .... en känsla av att visa "Anna Karenina." Det faktum att huvudpersonernas roll tog ett gift par, gick inte fördelen med filmen: ömsesidig trötthet från varandra känns redan från början. Sadness, melankoli och doom ... Gamla låtar om det viktigaste! Representera aristokraterna i dyra interiörer. Skådespelare är helt oförmögna att fördjupa sig i tiden, spela tecken. Båda är promenadmönster. Vad förvånad, kan fortfarande inte skildra kärlek. Kemi observeras absolut inte. Shakhnazarovs nästa misslyckande!

Och hur tror du - Anna Kareninas roll var ett misslyckande eller en framgång för Elizaveta Boyarska?